Послуги Гаранта в Україні
Публічний договір (оферта) про надання послуг (актуальна версія від 03.04.2021 р.)
Політика конфіденційності (актуальна версія від 03.04.2021 р.)
Виписка з Єдиного державного реєстру
Версії документів в pdf-форматі підписані ЕЦП знаходяться за посиланням:
Цей Договір укладається між ФОП Слободянюк Віталій Борисович, ІПН 2675602298, який є засновником Сервісу гарантування угод "АКЦЕПТ", скорочена назва: Сервіс "АКЦЕПТ" (далі - Виконавець), та будь-якою фізичною особою (далі - Замовник), яка користується послугами, які надаються Виконавцем. Далі разом іменуються — Сторони, а кожний окремо – Сторона. Сайт Виконавця розташовано за адресою: https://akcept.com.ua (далі – Сайт).
1. Загальні положення
1.1. Даний договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України його умови є однаковими для всіх Замовників без надання переваги одному Замовнику перед іншим.
1.2. Договір є публічною пропозицією (офертою) Виконавця, адресованою невизначеному колу осіб, укласти з Виконавцем договір надання послуг дистанційним способом в усній формі на умовах, що містяться в цьому Договорі, а також розміщені на Сайті Виконавця.
1.3. Публічний договір (оферта) вважається прийнятим і укладеним Замовником при настанні принаймні однієї з таких подій:
Вказані дії Замовника вважаються підтвердженням укладення Сторонами Договору в усній формі шляхом надання повної й безумовної згоди Замовника на укладення цього Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
1.4. Якщо Замовник не згоден з умовами цього Договору повністю або частково та/або не згоден дотримуватися умов цього Договору, тоді Замовник не має права користуватися можливостями Сайту та послугами Виконавця й зобов'язаний припинити їх використання.
1.5. Замовник не має права користуватися послугами Виконавця і не може прийняти умови цього Договору, якщо він не досяг встановленого законодавством віку для укладення подібних Договорів або не виконав інших умов для укладення подібних Договорів, передбачених чинним законодавством України.
1.6. Замовник та Виконавець підтверджують, що даний Договір не є фіктивним чи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.
2. Предмет Договору
2.1. Цей Договір визначає правила і умови кожної конкретної Угоди щодо надання послуг Сервісу "АКЦЕПТ" (далі - Угода). Сторонами Угоди виступають Виконавець і двоє Замовників, яким надаються послуги Сервісу. Унікальний номер Угоди формується Виконавцем і повідомляється Замовникам через електронне повідомлення у месенджері не пізніше ніж через 3 робочих годин з моменту подання замовлення на послуги, відповідно до графіка роботи Сервісу, розміщеному на сторінці "Контакти" Сайту.
2.2. Предметом цього Договору є інформаційні послуги (інформаційне забезпечення Угоди), які надаються Виконавцем Замовнику (Замовникам) у процесі передачі товару (товарів) між Замовниками при посередництві Виконавця. Інформаційне забезпечення Угоди здійснюється Виконавцем шляхом координування дій Замовників в процесі проходження Угоди з використанням електронних повідомлень на телефони Замовників. При цьому також можуть використовуватись комп'ютерні технології.
2.3. Предметом цього договору також можуть бути послуги, які надаються Виконавцем Замовнику (Замовникам), детальний перелік яких вказаний в Виписці з ЄДР Виконавця, яка розміщена на Сайті.
3. Порядок надання послуг
3.1. Замовник оформлює замовлення через форму "Надіслати заявку", чи в усній формі за одним з номерів телефонів, вказаним на сторінці "Контакти" Сайту, або надіславши повідомлення через один з месенджерів: Viber, Telegram, Signal
3.2. Строк реєстрації Виконавцем Угоди – не більше 3-х (трьох) робочих годин з моменту подання заявки відповідно до графіку роботи Сервісу, розміщеному на сторінці "Контакти" Сайту.
3.3. Детальний порядок надання послуг описаний на Сайті в розділі "Послуги". Усі питання, що виникають у процесі оплати і отримання послуг, Замовник може з'ясувати у Виконавця за контактними даними, зазначеними на сторінці "Контакти" Сайту.
3.4. Ми не займаємось угодами, які мають кримінальний характер, незалежно від розміру комісійних.
3.5. Надання послуги щодо супроводження обміну товарами можливе, якщо товари відповідають таким критеріям:
3.6. Пропонуючи товар, який буде передаватись іншій Стороні Угоди, Замовник гарантує, що товар є його власністю, а також гарантує, що товар жодним чином не порушує права інтелектуальної власності інших осіб.
3.7. Виставлення Виконавцем рахунків на оплату послуг відбувається шляхом повідомлення суми до оплати в спільному чаті, який створюється Адміністратором Сервісу по кожній конкретній Угоді.
3.8. Замовник, оплачуючи послуги Виконавця, має можливість отримати квитанцію про оплату безпосередньо в платіжній системі при здійсненні платежу.
3.9. Цей Договір має силу Акту про надання послуг. Таким чином прийняття наданої послуги з боку Замовника не потребує укладення чи підписання жодних інших документів, тобто здійснюється без підписання відповідного Акту.
4. Тарифи і порядок оплати
4.1. Ціни на послуги визначаються Виконавцем самостійно та вказані на Сайті в розділі "Оплата". На Сайті вказується порядок формування граничної максимальної ціни кожної з послуг. Фактична ціна по кожній Угоді встановлюється на договірній основі між Виконавцем і Замовником (Замовниками) з врахуванням акційних пропозицій і знижок та не може перевищувати вказаної на Сайті граничної максимальної ціни послуги.
4.2. Ціни на послуги можуть змінюватися Виконавцем в односторонньому порядку залежно від кон'юнктури ринку.
4.3. Ціни на послуги, які вказані на Сайті, не включають в себе вартість доставки товару (товарів), якщо в цьому буде потреба. Вартість доставки товару (товарів) Замовник (Замовники) сплачують самостійно відповідно до тарифів служби доставки (перевізника).
4.4. Зобов'язання Замовника щодо оплати послуги вважаються виконаними з моменту надходження Виконавцю коштів на його рахунок.
4.5. Розрахунки між Виконавцем і Замовником за послуги здійснюються способами, зазначеними на Сайті на сторінці «Як оплатити».
4.6. При оплаті послуг у призначенні платежу розрахункового документа Замовник вказує: "Оплата за інформаційні послуги (інформаційне забезпечення) по угоді ХХХХХХХХ" (де ХХХХХХХХ – номер Угоди сформований Виконавцем). Сторони Угоди погоджуються, що у випадку, якщо Замовник не вказав, не мав можливості вказати або вказав помилкове призначення платежу, по замовчуванню призначенням платежу вважається: "Оплата за інформаційні послуги (інформаційне забезпечення угоди)".
4.7. Умови повернення сплаченої комісії за послуги Сервісу вказані в розділі "Порядок надання послуг" на Головній сторінці Сайту.
5. Права ті обов’язки Сторін
5.1. Виконавець має право:
5.2. Виконавець зобов’язаний:
5.3. Замовник має право:
5.4. Замовник зобов’язаний:
6. Конфіденційність і захист персональних даних
6.1. Порядок отримання, обробки використання і зберігання персональних даних Замовника та іншої конфіденційної інформації, яка може стати відомою Виконавцю, передбачений у Політиці конфіденційності, яка є невід'ємною частиною цього Договору. Приймаючи умови Публічного договору (Оферти), Замовник автоматично погоджується з умовами Політики конфіденційності, з якою він має можливість ознайомитись за посиланням: https://akcept.com.ua/documents/ перш ніж здійснювати замовлення послуг, які пропонуються на Сайті.
7. Відповідальність сторін та вирішення суперечок
7.1. Сервіс гарантування угод «АКЦЕПТ» в особі ФОП Слободянюка В.Б. відповідальний за створення безпечних умов проходження Угоди.
7.2. Виконавець не несе і за жодних обставин не може нести жодної матеріальної відповідальності, яка виходить за рамки сум, отриманих від Замовника (Замовників) як оплату за послуги Сервісу "АКЦЕПТ".
7.3. Виконавець у процесі супроводження Угоди не отримує і не передає грошових коштів між Замовниками, тому ми не відповідаємо за походження грошових коштів сторін Угоди.
7.4. Товар (товари) передача якого(яких) відбувається в процесі Угоди належать Замовникам, тому ми не відповідаємо за їх якість.
7.5. Виконавець не несе відповідальності за неналежне чи несвоєчасне виконання Угоди і своїх зобов’язань у випадку надання Замовником недостовірної або помилкової інформації.
7.6. Усі суперечки, що виникають між Виконавцем і Замовником (Замовниками), вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення згоди щодо спірного питання шляхом переговорів, Замовник та/або Виконавець мають право звернутися за вирішенням суперечки до судових органів відповідно до чинного законодавства України.
7.7. Сервіс гарантування угод «АКЦЕПТ» в особі ФОП Слободянюка В.Б. не несе жодної відповідальності у випадку виникнення форс-мажорних обставин.
8. Інші умови
8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його погодження Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за ним.
8.2. Цей Договір укладено на території України і він діє відповідно до чинного законодавства України.
8.3. Сторони підтверджують, що електронні листи та електронні повідомлення надіслані через месенджери, якими обмінюються Сторони, мають таку ж силу, як і письмові документи з підписами Сторін. Вони дійсні самі по собі і не вимагають додаткового паперового підтвердження, а також підпису Сторін;
8.4. Положення цього Договору можуть бути змінені Виконавцем без попереднього повідомлення. Продовження користування Сайтом і послугами, які вказані на Сайті з боку Замовника (будь-яка його подальша взаємодія з Сайтом), означає його згоду із змінами в Договорі та інших документах, що є невід’ємною частиною цього Договору.
8.5. Цей Договір, а також Політика конфіденційності складені українською та російською мовами. У разі виникнення невідповідності або будь-яких розбіжностей у смисловому змісті умов цих документів різними мовами, текст українською мовою має перевагу. Посилання на усі версії цього Договору і Політики конфіденційності, складені українською мовою, в pdf-форматі, підписані ЕЦП, знаходяться на сторінці «Документи».
8.6. Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку (група 3) за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України.
8.7. Усі Сторони Договору самостійно вирішують всі питання стосовно сплати податків у відповідності з чинним законодавством України.
9. Реквізити Виконавця
ФОП Слободянюк Віталій Борисович
ІПН 2675602298
Адреса: 31500, Хмельницька обл., смт Летичів, вул. Олега Ольжича, буд. 32/2
IBAN: UA893220010000026009310036083 в АТ «Універсал Банк»
тел. (091) 3060071
e-mail: vsua34@gmail.com
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ
СЛОБОДЯНЮК ВІТАЛІЙ БОРИСОВИЧ
Реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта:
2675602298
Місцезнаходження фізичної особи - підприємця:
Україна, 31500, Хмельницька обл., Летичівський р-н, селище міського типу Летичів, вул.Олега Ольжича, будинок 32/2
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
02.03.2021, 2006730000000073455
Прізвища, імена, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені фізичної
особи - підприємця без довіреності, у тому числі підписувати договори, дані про наявність
обмежень щодо представництва від імені фізичної особи - підприємця:
Відомості відсутні
Відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та інформаційними
системами державних органів:
02.03.2021, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ, 37507880
02.03.2021, 221121053308, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ
ОБЛАСТІ, ЛЕТИЧІВСЬКА ДПІ (ЛЕТИЧІВСЬКИЙ РАЙОН), 44070171, (дані про взяття на облік як платника податків)
02.03.2021, 10000002001735, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ
ОБЛАСТІ, ЛЕТИЧІВСЬКА ДПІ (ЛЕТИЧІВСЬКИЙ РАЙОН), 44070171, (дані про
взяття на облік як платника єдиного внеску)
Запис про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця або
підприємницьку діяльність фізичної особи - підприємця припинено:
Відомості відсутні
Види економічної діяльності:
63.99 Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у. (основний);
47.91 Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення
або через мережу Інтернет;
47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами;
63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і
пов'язана з ними діяльність;
63.12 Веб-портали;
73.11 Рекламні агентства;
73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації;
96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н. в. і. у.
Інформація для здійснення зв'язку:
+38(091)-306-00-71, vsua34@gmail.com
Номер, дата та час формування виписки:
310832131555, 03.03.2021 13:50:38
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради
Хмельницької області
Гриньчук Т.В.